Szkolenia polecane | |
PUESC i SENT 2025. Zasady obsługi platformy PUESC, dokonywanie zgłoszeń SENT - szkolenie przy kJ.G.Training szkolenia specjalistycznePodczas szkolenia omawiamy zasady korzystania i obsługi platformy PUESC, zasady wypełniania formularzy SENT, obsługa strefy e-Klient, sposób wykonywania obowiązków przez poszczególne rodzaje podmiotów, zasady kontroli i system kar. Najbliższy termin: 2025-06-06 - 2025-06-06 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1140.00 zł 1402.20 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Czas pracy kierowców i obsługa tachografów w 2025 rokuATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Szkolenie poświęcone zagadnieniom czasu pracy kierowców. Przepisy, kontrole; Inspekcja Transportu Drogowego, taryfikator mandatów i kar. Dzienny czas pracy, przerwy, ekwiwalenty. Pakiet mobilności. Prawa i obowiązki oraz odpowiedzialność kara. Najbliższy termin: 2025-06-06 - 2025-06-06 Lokacja: Szkolenie On-line Cała Polska, Mazowieckie |
890.00790.00 zł 971.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -100zł |
Excel na Start: Przewodnik po Efektywnej Pracy z ArkuszemKC Centrum RozwojuZwiększ swoją wydajność i podejmuj lepsze decyzje na podstawie danych. Najbliższy termin: 2025-06-09 - 2025-06-09 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
450.00225.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Myślenie krytyczne – warsztaty dla menedżerów. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do podejmowania tJ.G.Training szkolenia specjalistyczneSzkolenie obejmuje m.in. zagadnienia: thinking tools, teoria ograniczeń TOC, narzędzia krytycznego myślenia, docieranie do źródła problemu, analizowanie problemu, ryzyko nieadekwatnego rozwiązania problemu, jak poszukiwać różnych rozwiązań Najbliższy termin: 2025-05-22 - 2025-05-22 Lokacja: online, Mazowieckie |
1190.00 zł 1463.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Reklamacja, rękojmia i gwarancja w obrocie handlowym i konsumenckim. Aspekty prawne odpowiedzialnoścJ.G.Training szkolenia specjalistyczneNa szkoleniu powiemy m.in. jakie akty prawne regulują problematykę rękojmi i gwarancji, czym charakteryzuje się umowa w obrocie profesjonalnym i konsumenckim, jaka jest definicja wady rzeczy w obrocie profesjonalnym i konsumenckim. Najbliższy termin: 2025-06-12 - 2025-06-13 Lokacja: online, Mazowieckie |
1590.00 zł 1955.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Chiny - efektywna współpraca z partnerami z ChinATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o.Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy na temat kultury Chin, która pozwoli na zwiększenie efektywności w komunikacji i w negocjacjach z chińskimi współpracownikami. Najbliższy termin: 2025-05-09 - 2025-05-09 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
1790.001690.00 zł 2078.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() ![]() -100zł |
Kreowanie dobrych relacji przez telefon, czyli jak skutecznie prowadzić biznesowe rozmowy telefoniczJ.G.Training szkolenia specjalistyczneczym są relacje biznesowe, specyfika rozmów telefonicznych, komunikacja werbalna i niewerbalna, radzenie sobie w stresujących sytuacjach, perswazja a manipulacja w rozmowie, skuteczne kończenie rozmowy. Najbliższy termin: 2025-05-15 - 2025-05-16 Lokacja: online, Mazowieckie |
1490.00 zł 1832.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Zarządzanie zespołemWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie Najbliższy termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Jak zarządzać zespołem - Komunikacja w zespoleWSTRONEROZWOJUCele szkolenia:► Poznanie cech efektywnego zespołu oraz charakterystyki procesów grupowych► Rozwijanie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i utrudniających realizację celów zespołu► Identyfikowanie własnych predyspozycji w zakresie Najbliższy termin: 2025-05-29 - 2025-05-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Sztuka Negocjacji i Obrony Przed Psychomanipulacją: Warsztaty PraktyczneKC Centrum RozwojuIntensywne warsztaty negocjacyjne, które łączą teorię z praktyką. Naucz się rozpoznawać manipulacje, zarządzać emocjami i stosować techniki komunikacji w codziennej pracy. Praktyczne ćwiczenia, realne przykłady i techniki do wdrożenia od zaraz! Najbliższy termin: 2025-06-10 - 2025-06-10 Lokacja: Warszawa, Mazowieckie |
470.00235.00 zł (brutto) ![]() -50% |
Szkolenia obsługa klienta Mazowieckie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.